Hallo lezers !! :)

Aangezien ik een nieuw blog ga beginnen, is het wel zo netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Anja, 28 jaar, getrouwd en ben moeder van 2 prachtige meiden (3 en 1 jaar).
Sinds ik op mezelf woon wordt het interesse in koken en bakken steeds groter en durf ik ook 
best te zeggen dat ik een hobby-kok ben.

Nou ben ik dankzij mijn man sinds de geboorte van onze 1ste dochter huisvrouw en nu de kinderen “groter”
worden begint het steeds meer te kriebelen om mijn “Culinaire horizont” te verbreden.

Wat moet ik daarvoor doen ??

Lezen, Leren, Uitproberen en eten, eten, eten.

Aangezien ik een hele bibliotheek aan kookboeken en bakboeken heb (en er ook weer regelmatig 1 a 2 boeken bijkomen), zal dit hopelijk geen probleem zijn.
Ik ga proberen ze door te werken (elke dag 1 receptje)

Daarnaast ben ik van plan om cursussen te gaan volgen (koken, taartdecoratie enz) en wil ik regelmatig reviews over de kookboeken proberen te schrijven. (Altijd handig als je op het punt staat om een boek aan te schaffen toch ?! 🙂 )

Ook ga ik tips en trucks in de keuken en (basis)recepten regelmatig “proberen” te posten.

Gelukkig heb ik hier hele makkelijke (alles)eters die er (nog) geen probleem van maken om nieuwe dingen te proeven.

Wat kunnen jullie van mij verwachten?

Een huiselijke, (hopelijk) gezellige blog, waar de nodige ups & downs uit de keuken bij zitten.

Want laten we eerlijk zijn: Welke “thuiskok” lukt het nu om iedere dag het perfecte gerecht te maken ?? 🙂
Jullie zullen het vast en zeker ook uit jullie eigen keuken kennen. 🙂 😉

Bij deze wens ik jullie heel veel (lees) plezier op mijn blog en als jullie willen, laat gerust een reactie of tips achter.

Groetjes, Anja

Geef een reactie

